Fakta om mig!

Hej. Jag som driver den här bloggen Sanna, och är 12 år. Mina intressen är: Hästar, rita och fotografera! Jag har ridit i 6 år, och har idag fått en medryttare på en häst som heter Björk. Hon är en islandshäst och är 22 år. Jag har två kattungar som heter Sally & Hobbe. Ett marsvin som heter Maja, 6 år. Sen en liten gordon setter valp, som är brorsans. Halft min kan man säga. Han heter Zacke.
'
Här kommer bilder:
Jag:
Sally (svart/vit) & Hobbe (orange/vit:
Maja:
Björk:
(bättre bilder kommer att komma)


Kommentarer
Postat av: Josefine ♥

Bilden på dig, Sally & Hobbe och Maja syns inte! 3x

2012-06-05 @ 20:11:49
URL: http://polkaponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress eller en hemlis: (publiceras inte)

Skriv din bloggadress så jag kan titta in:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0
Chestnut Horse