Hoppade Füsica idag <3

Heej! Idag på lektionen hoppade vi. Jag hoppade lilla Füsica. Jag måste säga att jag blev förvånad att hon hoppade så bra. (Hon kan vara riktigt tjurig. Ibland stannar hon och vägrar gå.)
Det gick jätte bra. :) Nu har jag hittat en ny hoppfavorit, eller ja, hon är ju redan min favorit häst på ridskolan ;)

Hoppar över oxern...
(Barbacka) Efter åkte jag till Björk, där red vi ut en sväng i skogen. När vi kom till ridbanan vände jag mig bakofram och travade, HAHA xD Målet är väl att kunna galoppera ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

fin blogg! :)

2012-06-11 @ 18:42:41
URL: http://lifewithbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress eller en hemlis: (publiceras inte)

Skriv din bloggadress så jag kan titta in:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0
Chestnut Horse